vårkänsla

idag har solen visat sig, vilken bra dag alltså! våren kanske är påväg trots all snö som ramlat ner de senaste dagarna.
blev en sväng förbi stan idag, tänkte kolla på lite kläder, behöver något nytt nu inför alla 18års fester som dyker upp. hittade inte något intressant för den här årstiden, nej allt som tillhör vår och sommar hittar man ju alltid, såklart! köpte en mjukglass för första gången i år, saltlakrits med saltlakrits, MUMS! blev en powernap idag med, vaknade upp av lukten av pizza, jo visst hade ellan lilla gjort maten också, inte för min skull dock, men ändå! har pluggat på talet nu, känner mig inte så nervös just nu, men det kommer väl imorgon då jag väl står där och ska prata i 3 minuter, 180 sekunder....
ska ta en varmdusch nu och sedan fortsätta med alla sysslor som finns på mitt schema! ciao bella.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback