vad är det för dag idag?...

...är det en vanlig dag idag? nej minsann!!!!!!!

idag är det ingen vanlig dag, idag är det emlans födelsedag, hurra hurra hurra !
grattis bubbblan, ditt liv har börjat på riktigt ;-)


i helgen har jag knappt haft en enda ledigstund, mycket och tänka på och mycket som händer runt omkring resulterar dålig uppdatering.

fredag
skola --> hem, fix, trix och middag --> 18 års fest
emelie och carro hade äntligen sin efterlängtade 18 års fest i lokalen i böle, sjukt rolig kväll, särskilt i början :-)

lördag
vakna tidigt --> promenad till elin --> frukost --> tagg --> fix + middag hos mig --> biltur till skellefteå --> emmas 18 års fest
kvällen blev väl inte precis som jag tänkt mig, men alla kvällar kan ju inte vara king, så jag klagar inte :-)

söndag
vakna tidigt --> chilla i sängen --> pizza --> biltur hem --> middag --> elin, sara & linn --> SOVA.
soft söndag.

igår kom vi fram till en grej, det är en vecka kvar till sportlovet, efter sportlovet är det 5 veckor till påsklovet och efter påsklovet är det endast 7 veckor kvar till sommarlovet, vilket betyder att vi gått ut tvåan, fan vad nice alltså!
vi har redan gått tre fjärdedelar av året, ibland kan man undra vart tiden tar vägen.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback