ännu en lista

1. Jag har insett att det inte är bra att tänka så mycket
2. Jag lyssnar på kate voegele - you can't break a broken heart
3. Jag pratar allt för ofta om allt för onödiga saker
4. Jag tycker om allt som har med sommaren att göra
5. Min bästa vän är inte bara en person :-)
6. Min första kyss var längesen
7. Jag avskyr ensamhet
8. Kärleken är svår
9. Jag gillar att jag har väldens bästa vänner som gör allt i livet så mycket bättre :-)
10. Jag kommer alltid finnas för mina nära och kära!
11. Jag är hemligt förälskad i robert pattinson, fast nu är det ingen hemlis nåmer :)
12. Sist jag grät var jag ledsen
13. När jag är glad älskar jag livet
14. När jag vaknar på morgonen vill jag somna om
15. Innan jag går och lägger mig tänker jag väldigt mycket
16. Just nu tänker jag på att jag inte tänkte på nåt annat än vad jag skulle svara
17. Idag har jag varit i skolan och tränat
18. Inatt ska jag sova som en prinsessa och drömma
19. Imorgon kommer jag sova ut!
20. Jag vill verkligen inte att det ska bli onsdag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo desamma så de tycker ja verkligen vi ska fixa! hör av er nån dag då ni är hemma ;d

2009-02-04 @ 20:28:19
URL: http://emelielarssson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback