underbar känsla

vet ni vad? talet är över, jag kan äntligen andas ut fram till nationella svenska b. känns så grymt skönt alltså!
efter skolan lurade emma med mig och fannie på vårdcentralen,  vi börjar vara stammisar där! emma skulle kolla nåt, vi tänkte att det skulle gå fort, men icket... det tog mer än en timme. nu sitter jag hos fannie, maten är snart klar. klyftpotatis med sourcream and onion smak + fläskfilé, vi tänkte lyxa till det då vi äntligen gjort bort talet :-) ikväll ska vi till anderstorp och kolla på nå melodifestivalen grej, det blir säkert trevligt! fannies mellanslag har lossnat så det är hur jobbigt som helst att skriva, så nu efter ett rätt så långt inlägg så ger jag upp! cciaoooo

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback