ida utan hjärna

ikväll har jag varit på klubbkväll på make up store tillsammans med tjejerna, kollade in sminket och deras spa produkter, drack loka och chillade, inte allt för roligt när man inte har några pengar. blev mutade med en chokladkaka ifall jag följde med fannie till ica, och vem tackar nej till en 200 grams mjölkchoklad, inte då jag iaf ;-) kvällens bästa alltså!
efter klubbkvällen tog vi med oss alla tjejer utan emma hem till oss, och här har vi suttit framför varsin dator hela kvällen, ungefär som ett lan, osocialt och nötigt alltså! skärpning på oss! och mitt i allt när fannie och emma satt och kolla på sista minuten resor till thailand brister jag ur mig något riktigt trögt alltså!!!!

Ida; asså emma varför står det två tredjedelar där och en tredjedel där?
Emma & Elin; ASGARVAR!!!!!!!!!



dessa tredjedelar var alltså datumen då flyget skulle gå till thailand!
jag tror nog att jag är för trött för att ens orka tänka just nu, därav min tröghet ;-) godnatt!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback