det var den måndagen


skoldagen swischade förbi i hög hastighet idag, hann med att klippa malins båda barn och äta lite lunch innan jag slutligen fick ta bussen hem igen, riktigt skön måndag! när jag väl kom hem märkte jag att jag knappt orkade hålla upp ögonlocken, la mig i soffan ihopp om att bara sova en timma idag, tror ni att jag lyckades? nej asså! tre timmar senare vaknar jag, betydligt piggare. på grund av denna långa powernap så har tiden gått åt, elin är här inom en timme ungefär, så jag ska äta lite middag nu så jag är beredd för råplugga med henne senare. det är väl ungefär så min kväll kommer se ut, blir en tidigkväll ikväll, känner redan hur jag vill börja gäspa. ciaao


det är när man ser en sånhär bild man hatar vintern som mest,
tänk er att kunna sitta på en filt på södra hamn en skön sommarkväll, 
tänk att klä sig i sommarkläderna och inte ens behöva ödlsa en tanke på att frysa,
tänk att vakna upp och veta att det är pdol.
fan vilken känsla alltså, jag längtar så fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: julia

fan vad jag håller med dig!

2009-02-09 @ 21:32:45

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback