Hjälp!

tre ynka dagar kvar på salongen innan jullov, så sjukt fort tiden går. nästan så att det är hemskt! och kvällarna swischar förbi snabbare än en blinkning känns det som. även fast man hunnit med en hel del så känns det som om allting bara går så himla snabbt. faktiskt så skulle det kännas bättre om det gick lite saktare, jag får lite ångest för att bli äldre... jag menar snart är det nytt år, IGEN! det var nyss nyårsafton hos mig. sen börjar alla fylla nitton, och pang så är jag själv nitton och sommaren är över. och ännu knasigare, ingen skola!! då har helt plötsligt 12 skolår och ett år på förskolan passerat. det känns nästan som igår man satt i ringen på förskolan och kände två stycken, daniel och björn och nu är det snart 13 år sen. jani, jag vill inte tänka mer, får P A N I K! låt mig bli 20, låt mig stanna där. adjö.








Kommentarer
Postat av: cs

ser att två av bilderna är från förra huset :D mitt förra alltså

2009-12-16 @ 16:25:17
URL: http://carrosohlman.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback