glasögonorm

igår kom vi fram till att det blir glajjer för min del, fast det visste jag redan innan jag for dit. linserna införskaffades redan igår, och jag har redan lärt mig hur enkelt det är att använda dem. och jag lovar, jag ska aldrig vara utan glasögon eller linser mera, jag ser bättre än aldrig förr, och konsentrera mig för att se behövs inte mer, vilken lättnad. frågan är bara hur jag ska kunna välja ut ett par snygga glasögon som kommer till användning. kändes inte lätt alltså. tycker inte att jag passar i några av dom alls, kanske det är för att jag är väldigt ovan?



kolla på galljorna och inte på mig! snälla vänner hjälp mig.


Kommentarer
Postat av: medhjälpande

röstar på dom som finns i det tidigare inlägget, runda ftw!

2009-12-17 @ 17:07:55
Postat av: emma

alla ser väl lika dana ut?? :D

2009-12-17 @ 22:44:12
Postat av: Ida

jag tycker de längst ned till vänster! :)

2009-12-18 @ 09:16:51
URL: http://idalundstrom.blogg.se/
Postat av: ida

näe dom är inte ens i närheten av likadana! kanske svårt att se skillnad på bild, men i verkligheten syns är der stor skillnad :-)

2009-12-18 @ 14:29:25
Postat av: caroliine

tycker de längst ner till vänster eller högst upp i mitten :D lycka till gumman

2009-12-18 @ 18:27:19
Postat av: cs

Jag tycker också att dom ser rätt lika ut faktiskt! men om man skulle välja nån så tycker jag de mittersta eller de högra på den översta raden eller de vänstra på den nedersta ;)

2009-12-19 @ 15:20:01
URL: http://carrosohlman.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback