tjejkväll & födelsedagsfest

igår var det tjejkväll i piteå, tog med mig julia sarah och hannaw med gratisbussen från skellefteå för lite shopping. själv hittade jag inte särskilt mkt, mitt sällskap hittade däremot mer. träffade lite folk och stod i kö till kassan var väl vad våran kväll bestod av. fika på kvartsers hann vi inte med så istället köpte vi ett meal från subland som vi smaskade på i bussen påväg till skellefteå igen. tur som jag hade tog sarah sig inte hem, så hon tyckte det var lika bra att sova hos mig, och det tyckte jag med. efter en dusch, datorn och mkt pratande så somnade vi halv 3.
det var allt för igår, över till idag.

tvingades upp ur säng klockan åtta, tjugo i nio var vi påväg till skolan. skoldagen var slapp, slutade efter lunch och drog till stan med tjejerna. köpte en mascara, örhängen åt julla och lämnade ut personligabrev innan jag gick hem till lägenheten där evert taube stod och fixade och trixade. gjorde mig i ordning, och provade på att göra en svinrygg i everts hår innan vi cyklade iväg till julia, och hos julan befann sig även jockas. nu ska vi snart äta pizza och sen ska vi tabussen till c.ö och där blir det födelsedagsfest! det var allt för idag, bilder kommer seeeenare:) tjingeling=D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback