saturday

konstigt nog vaknade jag halv åtta, kunde inte somna om pga illamående..
låg kvar i sängen med stinas andetag i nacken, ganska skönt ändå, nästan som en vaggvisa.
mina partypinglor vaknade kanske kring 9, pigga var dom, mindre pigg var jag. blev inte nå mer sovande, dom for från mig kirng 10, dom skulle med 10.45 bussen till skell. jag låg kvar i sängen hela dagen. lagade middag med mamma kring 6 och sen for jag på ica med carro emelie fanny och linnea, köpte lite grejs och hyrde film, like mother like daughter hette den.  den var helt okej, och godiset osv var mer än okej! blev en tidig kväll, var hemma redan före ett. satt vid datorn en stund innan jag slocknade i sängen med datorn bredvid mig, som vanligt.


dessa normala brudar förgyllde min kväll =D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback