idag

tur som jag har har jag sovmorgon till kvart i ett varje torsdag, idag uppskattades denna sovmorgon extra mycket. behövde verkligen få sova ut! halv ett cyklade jag iväg till skolan där resten av min klass redan befann sig. vi började ungefär direkt, jag elin och emma satt i ett grupprum och sökte fakta om pitemål osv, dagen blev lång utan någon rast.. kring 4 var vi hemma, dödshungriga och osugna på allt som fanns i frysen. så det fick blir dietmat... eller iaf något i den stilen, eller vad säger du ellan? kvällen har spenderats hos e.a, prat ocj idol är väl vad vi allt mest gjort. innan vi cyklade hem blev vi bjudna på kvällsmat, riktigt gott smakade det också! nu ska vi sova, fast jag tror elin redan har somnat, så nu är det dags för mig att krypa ner under mitt underbara duntäckte för allergiker även fast jag inte är allergisk mot något! sovgott, puss


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback