gullhår

vilken underbar klass jag har!
tack för alla fina kommentarer:):):)
och för er som inte går i min klass så har vi fått skriva något positivt om alla i klassen.


denna dag går inte att klaga på, hela förmiddagen fick halva klassen ta kunder, jag färgade tinas hår.
hon blev söt som alltid! lunchen kan man visst klaga på kom jag på, men det är inget ovanligt, det var iaf broccoli och ädelost grejs och pasta, vågade inte ens smaka! nog om lunchen. eftermiddags lektionen fick vi göra dom där lapparna, tycker att det var en bra grej! riktigt roligt att få läsa det som de andra skrivit om en själv!
nu är klockan tio över fyra, jag är dödshungrig så jag och ellan ska laga mat. sen blir det att röja upp i detta bombnedslag och särefter promenad med emma och sen idol med ellan och emma. det var allt för den här gången, väldigt intressant inlägg... =D

cciaoooo

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback