fredag

blev ingen föändring med håret igår, istället blev det idol hos emelie och sen film hos mig med elin. fick bli en tidig kväll, jag och elin somnade efter 12. Redan vid 10 var vi vakna, åt frukost och gjorde oss klara för stan. 10 över 12 gick bussen till strömbacka, träffade alla möjliga olika därborta innan vi drog iväg till stan och pappa kom och hämtade mig.
nu ska jag iväg och jobba till klockan nio, sen ikväll blir det emelie och carro:)

ska passa på och visa mina nya jacka och mina nya skor också:)

jacka från hm 598:-                                           skor från din sko 399:-

Kommentarer
Postat av: fanny

sötidis (K)

2008-09-06 @ 10:55:48

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback