första veckan i september

kändes som att det var på tiden att skriva ett inlägg i bloggen, var ju nästan en vecka sen sist.
Detta beror då på att intenet i lägenheten inte har börjat fungera än, men det ska nog lösa sig snart.
Jag lovar jag ska bli en bättre bloggare:):)

vi börjar med att skriva hur skönt det känns att vara hemma:)

Vi fortsätter med att kortfatta förra helgen.
Lugn och skön helg, film och mys för hela slanten.
söndag blev det promenad och fotboll för min och carros del innan jag drog iväg till skellefteå.

fotboll med carro

Veckan har inte varit särskilt speciell, måndag slutade vi tidigt för att vi hade hemuppgift. Vi drog på stan kollade in några salongen innan vi drog hem igen. Blev en lång promenad på kvällen och en pratstund hos julia innan jag och elin for hem och sov.
 
promenad med emma och elin

Tisdag hade jag lång dag, matte på eftermiddagen.. När jag kom hem åt jag och elin middag innan vi drog på waynes med emma och carro, jag och carro fick en gratis cola ev phille och till det åt vi kladdkaka. efter waynes besöket cyklade jag och elin till carro och hämtade oth säsong 6 avsnitt 1, såg det driekt vi kom hem. guuuud så himla bra oth är, jag dör!
Onsdag var det regn och rusk, riktigt tråkigt! kort dag på skolan. jag och elin cyklade hem i regnet, vi var mer än blöta då vi kom hem kan jag lova! tog en lång power nap, 2,5 timmar. åt middag och diskade innan vi for till ica och därefter till emma och såg idol.
Torsdag steg jag upp 20 över 10, gjorde mig klar och tog en tidigare buss till skolan eftersom att jag inte hade nåt att göra. En kort lektion innan vi fick sluta, hann med 2 bussen så vi var hemma kring halv 4.
Nu håller pappa på med middagen och ikväll blir det nog att färga utväxten och slinga håret.

innan torsdagens skoldag

det var allt, en kortfattad vecka fick det bli:)


Kommentarer
Postat av: emma

det är kul att läsa nu då du lagt ut mkt bilder :D

2008-09-06 @ 00:15:14
URL: http://emmmaac.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback