överraskningsfika

gårdagen var riktigt trevlig, alla utom stina kom till emma kring halv 7, vi fixade och trixade och kring kvart i 8 kom stina och vi överraskade henne med fika och tårta och sånt! riktigtriktigt gott! efter fikat körde vi burträskbingo innan vi sjöng singstar. ellans mamma kom och hämtade mig eve och elin kring 12, blev skjutsad till kusinerna där jag somnade kring ett i moster underbara säng. mycket trevlig kväll med mina tjejer=)





så här såg min sötnos ut innan jag var klar med henne ;)

burträskbingo








jobb hela dagen idag, skönt med pengar!
ikväll har jag egentligen ingen aning om vad som händer, nåt förslag?=)
ciao

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback