fest





gårdagen blev inte som planerat!
Jag och elin gick på promenad kring halv 2, vi gick förbi ica och köpte hårfärg och sen gick vi hem till elin igen.
Började med att göra bruna folie slingor i mitt hår för att få bort utväxten och sen gjorde vi blonda slingor i hätta för att jag inte ville ha så mörkt hår. resultatet blev bra, inte så stor skillnad tycker jag. Kring halv 7 var jag klar med håret, då var det bara att cykla hem äta sminka sig och fixa håret, kvart över 7 cyklade jag iväg mot ica, köpte drickor och sen vidare till emma. Jag elin och emma förfestade ett tag hos henne innan vi fick skjuts till stan. träffade johan jocke petter daniel och några, åkte vidare med dom till nån fest på svartudden. Sen fick det bli mat på sunes innan vi  begav oss hemåt. Kort kväll, men jävligt rolig! Jag somnade som en stock i elins säng innan 02.00 haha!



Kommentarer
Postat av: ellan

what a night ;D

2008-09-07 @ 14:41:12
URL: http://hej

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback