=)

tekniskt sett som stina skulle ha sagt så är hon inte riktigt  sjutton år än, det är exakt  44 minuter kvar tills klockan är 20.08 då stina föddes för sjutton år sedan.
vi överraskade våran sötnos med en tårta idag, jag tror att hon tyckte om den också!


försäljning och service hade vi på förmiddagen, lektionen gick snabbt. därefter blev det en snbblunch innan vi belv sjudna på fika hos stina. det var inte dåligt kan jag lova=) efter fikat hade vi matte, det började riktigt bra tills jag kom till nåra tal som varken jag eller någon annan förstod, och läraren kunde verkligen inte förklara, så då for jag till stan och gick där ett tag med elin emmax2 ist! hittade en räd jacka där som jag SKA köpa!

efter stadsbesöket blev det lite städning och därefter godmiddag! Har just hunnit med en powernap och nu ska vi cykla iväg till e.andersson för lite idol.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback