en helt vanlig dag med f.d sagofen

då var det dags för lite uppdatering från veckan..

vi börjar med idag, onsdag.
praktisk marknadsföring och nån annat, helt okej dag.
förutom att min dator inte blev klar, så jag får den inte förrän fredag...
men bättre en frisk dator! så mammas får duga idag och imorrn.
imorgon blir det ingen skola för min del, istället blir det stan med emma och eve(?)


 
                ida och älskling=)                                         c.ö=)

  min och stina fräscha mat.....        stina visar sin kärlek med ord=)

Kommentarer
Postat av: c

saatan så fräscha på första bilden;-)

2008-09-11 @ 22:01:25
URL: http://carolineolund.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback