brunett och page

tjoho!
dagens skoldag var riktigt roligt, började med teori inom färglära och där efter fick alla som ville färga sina hår. Jag bestämde mig för att färga över slingorna, fick bli en brunfärg med inslag av rött. färgen blev bra och jag är nöjd!


efter skolan for jag och elin till stan, meningen var att jag skulle lämna ut mina personliga brev, men istället blev det att klippa sig. klipp1 hade lediga tider idag så jag gick dit och fick tid direkt. blev klippt av en elev, fast hon var riktigt duktig!
istället för att spara ut håret så klippte jag page. känns ovanligt och konstigt, men det blir nog bättre sen då jag vänjer mig. orkade inte ta någon bild på det nu, så då sätter jag in en imorgon ist.



hittade en en tröja 149:- och ett fodral 64,50:- på gina idag.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback