boda borg

morgonen började med att jag och elin nästan försov oss, tur som vi hade ringde c.ö och väckte oss.
vi snabb fixade oss innan vi cyklade iväg till skolan tillsammans med e.a. projektarbetet fortsatte tills det blev lunch, korv på shell för min ida elin och julias del. beställde en taxi till bodaborg där vi skulle spendera resten av skoldagen. jag fannie elin och carro lyckades samla ihop 8 stämplar, snyggt jobbat tjejer! när vi var klara där fick vi allt promenera hem, ändå från vitberget till älvsbacka med ondafötter... väl hemma blev det en snabb dusch och tillfixning samt middag innan jag begav mig till jonas där eve jonas jocke emma och oskar redan befann sig. ica besök idol och nåt annat program förgyllde våran kväll innan jag begav mig hemåt. jonas fick följa mig hela vägen till dörren pga min rädsla! =D
nu ska jag läsa igenom det jag ska säga på redovisningen imorrn innan jag ska sooooova=)

puss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback