kvällen

nu är vi hemma, jag och ekan efter en mysig kväll hos julia.
först blev det pizza från tre kronor, vesuvio med beasås på, helt UNDERBART!
därefter blev det tv och prat hela kvällen, underbart det med såklart!
fotmassage för min del, ansiktsmassage för stinas del och sen ansiktsmassage för min del, UNDERBART!!
kring 10 cyklade vi hem i regnet, jag elin och stina, ´ville inte att stina skulla cykla ensam, så vi följde henne en bit. när vi väl var hemma var vi inte bara lite blöta, men vi är ju inte gjorda av socker=D

                                                               så här så jockas ut då han åt pizza=D
 
godnatt=)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback