1 vecka kvar till stockholm=)

känner att min uppdatering är åt helvete just nu, men jag orkar som inte bry mig egentligen. har man annat att göra på dagarna så är det ju faktiskt positivt, jag som skulle ta tag i mitt liv, så det känns faktiskt underbart att jag inte haft tid, eftersom att det bevisar att jag haft fullt upp för engång skull, ungefär. så här ska jag fortsätta, blogga innan jag ska sova, eller direkt jag vaknar, och där mellan ska jag sova eller något annat sysselsättande. känner att det där blev väldigt ointressant för de som ska läsa, fast det är ju min blogg, så jag skriver vad jag vill ;-) nu ska jag sluta babbla om att ta tag i livet och skriva något mer vettigt. kort skoldag idag, endast en lektion. lunchen kunde ha varit helt okej ifall jag inte fått en ben bit i korven redan på första tuggan... bussresan hem från skolan var underbar, kändes som en lättnad att inte behöva cykla. fannie och emma besökte mig och ellan direkt efter skolan. innan middagen som skulle serveras hos fannie så handlade vi en poffpizza och tillbehör. ellan och fannie lagade maten och dukade, jag och emma satt och kolla, och andra emma rensa sin pizza från skinka. mycket god middag, ännu godare med tzatsiki! efter middagen och e hel del prat om sommarn, 18år, roadtrip, resor och allt därmellan. jag och emlan fick oss ut på en promenad tillslut, vi hann med en hel del prat vi med. den där emlan är riktigt underbar må jag säga, puss på henne alltså!
klockan är redan halv 11, nu ska jag mätta min hungriga mage med någonting smakligt, och därefter ska jag och min kamrat kolla på one tree hill avsnittet som konstigt nog redan har laddat hem klart, chockerande tycker jag allt. OKEJ, färdig pladdrat för idag, hoppas nån söt orkar läsa, annars har jag nästan skrivit allt detta förgäves(stavning?)
GODNATT, puuusss

Kommentarer
Postat av: fannie:)

trogen läsare haha :)

2008-10-21 @ 23:36:48
URL: http://fanniesvard.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback