dubbla dagar

idag är jag på betydligt bättre blogg humör, så detta inlägg får sammanfatta två dagar.

onsdag, projketet om våren skulle slutföras, modellerna skulle komma till skolan, våran modell var iaf denise's kompis rebecca. hon och alla andra modeller fick komma till skolan och få håren fixade och därefter åka iväg till makeup store bli sminkade. våran grupp hade tid halv 11 på makeup store, så vi åkte med kvart över 10 bussen. sminkningarna tog sin lilla tid, trots att våran grupp var klar så var vi tvungna att vänta på andra grupper så jag och fanne hann köpa skor och sen hann våran grupp äta lunch på wayne's också, vi var inte tillbaka på skolan förrän kl ett och då var det bara att förbereda rebecca för fotningen. det tog sin lilla tid att ta bilderna, men dom blev riktigt bra! såfort jag fått tag i bilder så sätter jag in nån på bloggen.
blev en lång skoldag, inte hemma förrän efter 4. tacos till middag med elin och därefter promenad med emma.
klockan 8 satt vi bänkade framför tvn hos emma, och det gjorde även stina och emmas syster. som ni vet så är jag onöjd med utröstningen!!!

har inte bestämt om jag ska ha kvar dom eller inte:) vad tycker ni?

och torsdag, sovmorgon till kvart i ett och därefter svenska. vi började jobba med debatter, så nästa vecka ska jag michaela och erica debattera mot julia matilda och fannie om dödsstraff. vi ska vara för dödsstraff och dom andra ska vara emot. ganska roligt att få göra sånna grejer på senskan tycker jag. efter svenskan var skodagen slut, jag emma och elin cyklade iväg till stan, köpte nå block och emma visade några skor, och innan vi cyklade hem så kikade jag förbi salongerna där jag lämnat in personliga brev, gick inte så bra som jag hade hoppats, men nu orkar jag inte bry mig nåmer! nu ska jag och ellan laga mat!
PUSS



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback