tur och retur till piteå

efter en kort sväng på skolan så tog jag och ida bussen till piteå, jag fixade en praktik på en salong som heter divine i piteå, så där ska jag spendera mina måndagar här framöver. kommer nog bli hur bra som helst, hon som jobbar där var mycket trevlig! vilken lättnad att det problemet är löst! eftersom att jag var skyldig ida 50 kr så gick vi på subland och köpte varsitt meal för mina pengar, satt där ett bra tag innan vi gick på intim och kollade på underkläder, ida hittade en underbar röd bh som vi båda blev kär i, så därifrån gick vi med varsin påse. fyndade även 6 par sockar på barnavdelningen på hm, tyckte som att det skulle vara skönt med sockar i rätt storlek för en gångs skull.
tog bussen tillbaka till skellefteå redan 16.05, nu sitter jag i lägenheten och känner att jag varken har lust med plugg eller matlagning, men jag har inget val. hoppas ni får en trevligare kväll än mig... puss


Kommentarer
Postat av: EmmaaL

Åh har du fått praktik! nu är jag avis, ska in i morgon överallt och kolla jag haha :D

2008-10-06 @ 18:52:59
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback