today

skoldagen är avslutad för ett par timmar sen, blev ingen låg kultur och stilhistoria/estetisk verksamhet efter som att malin inte var där. stina hade tidigare under dagen halv tvingat mig att fara till stan och köpa en tröja åt henne, så direkt vi slutade cyklade jag och emma mot stan, gick raka spåret till vero moda och letade reda på stinas tröja. det var extra pris på tights så jag och emma köpte två par var. efter veromoda besöket cyklade jag hem, nu har jag just ätit middag i min ensamhet, kycklingtacos fick det bli. om ett tag eller ikväll kommer stina och carro hit, blir att mysa, massera stina och äta fruksallad och ben and jerrys =D kommer nog bli en underbar kväll! och imorgon så är vi lediga, så det blir att sova ut på morgonen, skönt:) 
puss 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback