sunday

då var jobbet över för den här helgen, på måndag blir det sista gången jag jobbar på ett bra tag, känns tråkigt, men ändå skönt! dagen har gått himla fort klockan är redan 7, jag ligger i sängen med min älskade laptop och väntar på att andra avenyn ska komma ut, kvällen blir lugn, hade tänkt mysa lite med ellan om hon kan höra av sig nån gång bara, annars händer det nog ingenting speciellt, trött och sliten efter både helgen och skolveckan. imorgon är det praktik, börjar klockan 9, lisa g ska vara där jag är, känns ganska skönt att inte behöva vara ensam första dagen iaf! hörde rykten om att det blir lunch på subland, det låter helt underbart.

min kamera är fortfarande på lagning, börjar bli irriterad på att det ska ta en sån jävla tid! såfort jag får tillbaka den ska jag bli bättre på att uppdatera med bilder, jag lovar:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback