nattsuddare

blev inte precis en tidig kväll igår nej, kring 6 tror jag vi slocknade jag och carro..
men kvällen var iaf mycket trevlig, spenderades med stina carro och fannie.
vi gick på ica och köpte cola och grönsaker och dipp och därefter till hemmakväll för att köpa ben and jerry's och tillslut hem till mig. såg oskyldigt dömd samtidigt som vi åt alla det goda, ben and jerry's caramel chew chew är jävlat det godaste jag smakat, älskar det verkligen! såg mean girls och låg i soffan och pratade om allt möjligt hela kvällen, slutade med att stina och fannie for här i från kring halv 4, jag och carro kollade på roliga youtube klipp innan vi la oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm, inte helt fel :)

2008-10-11 @ 15:21:13

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback