ida utan hjärna

ja alltså ibland kan man undra om jag har nån hjärna överhuvudtaget....
det var alltså så att vi var i stan, jag elin & emma. jag bokade tid för ett syntest, och fick tid en halv timme senare, så jag tvingade med mig elin hem till lägenheten för att hämta mina syntest papper, sprang upp och lämnade mina grejer tog med min börsen och sprang ner igen, vi cyklade vidare och lämnade cyklarna en bit från synsam. när vi började gå mot synsam så kom jag på att jag glömt synpapprerna, alltså anledningen till varför jag tvingat med mig elin hem igen............
så tio minuter innan mitt syntest cyklade jag hem till lägenheten i all världens fart, tog papprerna och cyklade tillbaka i samma tempo, kom in på synsam typ 2 minuter innan jag hade tid.
jag orkar som inte med mig själv då jag är sådär klantig... men måste erkänna att det var ganska roligt ändå, och motion fick jag också efter mina cyklelturer i hög fart;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback