home sweet home

gårdagen blev mysig, åt middag, drack lite vin med tjejerna, såg idol och pratade:)
kvällen blev inte särskilt lång, var hemma redan efter ett. eftersom att elin åkt hem fick jag sova ensam i lägenheten, inte uppskattat kan jag lova! men det fick duga det med. halv 10 var det bara att stiga upp eftersom att jag skulle ta bussen hem halv 11. nu är jag hemma, känns riktigt skönt! pappa har lovat mig grillat till middag, bättre kan det inte bli! kvällen ska spenderas med carro s iaf, tror nog vi ska dra till stan och mysa med linnea osv hos carroj. blir nog riktigt bra faktiskt, längesen jag umgicks med mina tjejer:) hade hoppats på att emelie skulle vara med, men hon åkte till stockholm igår, så henne hinner jag inte träffa förrän nästa helg.. bara att stå ut en vecka till!
nu hade jag tänkt ändra på min bloggdesign :) p u s s


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback