disktant och hjälp till sluta surakärring och talpedagog sökes till bra pris???


ekan rouge, jag älskar dig med snuppan:):):):):)
bara för att du just visat din kärlek till mig i din blogg (här) så måste jag ju vara lika söt och visa min kärlek till dig!
men först börjar vi med att söka en disktant, det är nämligen så att vi behöver någon som tar hand om våran disk eftersom att vi hellre svälter för att slippa diska, så om någon är frivillig att ställa upp så kan vi lova en mkt bra belöning!!!;) nog om disktanter, vi söker även någon som är bra på att få en surkärring på bra humör! ni vet min rumskamrat elin hon har problem med humöret, själv är jag så himlade glad och på bra humör alltid, men ekanrouge, hon sitter butter som en butterbulle vid sin dator och vill inte skratta eller le, inte ens åt mina gudomligt underbart braiga skämt.. så jag söker någon som kan få henne att sluta vara en surkuk. sen har elin ett annat problem också, hon har nämligen talsvårigheter, ibland när man frågar henne något så svarar hon inte, och det beror då på hennes talsvårigheter, och det här tycker jag är grymt irriterande då jag behöver hjälp med något, tex val av kläder eller något annat trevligt, så om någon duktig talpedagog vill hjälpa min rumskamrat med detta problem! riktigt bra belöning för detta! ni kan ju höra av er [email protected]
bara så ni vet: först till kvarn, så passa på att anmäla er. anställnings intervjuer sker med de första anmälda.
pussciao



jävlart godnatt

Kommentarer
Postat av: elin

jävlart god morgon sömnis, kom till skolan och lek med oss nu !=)

2008-10-16 @ 10:59:05
URL: http://hejjagheterelin.blogg.se/
Postat av: e

HAHA jag skrattar ihjäl mig. ellan du har problem som jag uppfattar det <3

2008-10-19 @ 11:43:11
URL: http://www.emala.devote.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback