då var det söndag igen




nu har det gått ytterkigare en skolvecka + en helg, det är söndag, och jag är nog den personen som är mest opeppad på en ny skolvecka. helgen har varit underbar, gårdagen spenderades hos carro med tjejerna, såg en film som hette taken och sen släckte vi ner lägenheten och gjorde anden i glaset. jag tycker faktiskt att det är rätt läskigt! efter det blev det massa prat och diskussioner om allt möjligt! carros mamma hämtade oss nångång efter två, jag tvättade bort sminket och kröp ner under min underbara täcke och somnade nästan direkt! vaknade halv 2 mindre opeppad än vanligt på en tråkig söndag.. har just ätit frukost, grekiskt bröd med skinka och oboy, underbart! jag borde egentligen plugga på lagprovet som vi har på tisdag, men jag har ingen ork så det får vänta tills ikväll, och om jag känner mig själv rätt så kommer jag intala mig själv att det räcker att bara plugga imorgon och sen kommer det gå åt helvete. istället för att plugga tänkte jag återigen göra ett försök att göra något nytt med bloggen, lycka till ida!
p u s s


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback