vintertider hejhej!

helgen som varit.

fredag, lång dag på skolan, var inte hemma i piteå förrän efter 6.
redan kring sju hämtade emelie upps mig och carro och vi for till fanny, idol och massa snack blev det innan jag och emelie for till henne och såg film och pratade lite mer innan vi somnade. lördag, väckaren stod på 10.30, frukost och fix sen drog vi till stan, ida som inte skulle shoppa något förutom present åt mamma misslyckades än en gång, - 600 kr. men det var nog lika bra, riktigt nöjd över mina köp!

149:- gina tricot 129:- vila 149.- gina tricot + 3 par trosor från gina

fika på kvarters bageriet.


lövbit och pommes serverades till middag i mitt hus, inte dåligt nej. efter middagen drog vi iväg till jocke, han och julia hade huset för sig själva. melodifestivalen, statoil besök och fucking åmål förgyllde våran kväll, riktigt trevligt faktiskt!
efter 1 blev vi hämtade av elins mamma. som vanligt så fastnar man vi datorn då man kommer hem, så jag somnade efter 3 i min underbara säng.






söndag, steg upp kring halv 2, frukost och dusch innan jag klippte mammsen. bullens korv fick bli våran lunch/middag innan vi drog till moster där jag klippte tre skallar och tjänade mina pengar. luftslottet med chips popcorn och isvatten hos elin innan jag slocknade till andra avenyn. tack och hej!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback