ännu mera tidsfördriv

Har du:
ett förhållande:
nope
en bästa vän: mer än en:)
blivit kär vid första ögonkastet: nepp
skrikit åt en lärare: skrika är väl att at i! 
kysst någon och sedan ångrat dig: japp, det har väl dom flesta
ljugit för dina föräldrar om vart du är: jess, fast jag göre aldrig nu:)
några smycken som kostat över 1000 kronor: nja, tror inte det
snusat: jo
rökt: jesss

Dagens:
klädsel:
svarta tjocka tights, bas linne och blå/lila stickad längre tröja
frisyr: lite tupperat och snelugg, som vanligt
låt: lifehouse - you and me
vill ha: maj
sjuka: vet som inte
beroende: hm, datorn kanske...
saknad: har inte saknat någon idag, eller jo emlan på skolan..
köp: bussresa
godis: från idas godispåse

Första:
bästa kompis:
emelie åhman och typ jenny och josefine:)
bil: nån liten i plast som pappa skaffat, den gillade jag allt!
husdjur: lasse kanin, fast det var nog robins
semester: det vet jag inte
jobb: fotbollsskolan förra året typ
köpta skiva: om jag det visste!
piercing: öronen
konsert: vettefan
fylla: nian

Blandat:
är du blyg inför det motsatta könet: beror på vem det är
hur gammal blir du nästa födelsedag: 18!=D
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: hm, tror inte det, inte vad jag kan minnas 
använder du huvtröjor: typ inte
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: jajamen
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: beror på vem det är

10 sista:
personen som sms: julia
personen som du kramade: ida kanske
personen som ringde dig: stina, men såklart fick jag ringa upp...
personen som du ringde: julia
alkoholdrycken: explorer i fredags
bilfärd: med jonte och chebban igår
filmen du såg: minns inte namnet, igår iaf!
gången du grät: förr förra helgen tror jag...
måltiden: hamburgare med bea och pommes =D

9 skulle du:
våga hoppa fallskärm: jag vill men frågan är om jag vågar
våga hoppa bungyjump: samma som förra
kalla dig själv lycklig: ja det tycker jag väl, finns säkert lyckligare men
hellre ta bilden än vara med på den: typ ta den=)
kunna gråta över en kille: jo
kunna gråta över en tjej: vänner, mamma och det såklart! 
ljuga för någon: om jag måste
kunna springa 50mil: om jag hade bättre kondis och fick pengar före så skulle jag det

5 val:
solnedgång eller soluppgång: solnedgång!
sommar eller vinter: dumfråga! SOMMMAR
vilken ålder har varit bäst hittills: 16 och 17!
sova på sida, mage eller rygg: mage eller sida=)
kramar eller kyssar: äre en bra kyssare så vinner det nog=)

4 saker:
du gör när du har tråkigt:
sånthär
du gjorde igår kväll: så film med nåra
du kan höra just nu: elins musik
du inte kan leva utan: vänner, familj, pengar och såntdära=D

3 personer:
du kan berätta allt för: elin emelie carros
du tycker om: ingen nämnd ingen glömd=)
du inte gillar: mer än 3 iaf!

2 val
Coca Cola eller Fanta: värd fråga, cola är mitt liv!
hund eller katt: hund

1 önskan:
hemlis, annars går ju min önskan inte i uppfyllelse=D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback