tidsfördriv

Du för omkring ett år sedan

november 07
Du och en av dina bästa vänner

jag älskar dig och bilden! januari 08
Du som fotograf

världens bästa fotograf=D
Du som liten

ville vara cool med en blå slinga;)
minns inte när detta var=)

En dag du minns

Gothia 06 med världens bästa fotbollslag!
En bild som väcker känslor

världens bästa vänner, sommar, festival, jag älskar det:)
En plats du saknar

stockholm oktober 08, jag vill tillbaka!!!
Någon du litar på

finner inga ord:)
Någon du saknar (i familjen)

<3
Någon du älskar

always and forever! skolavslutningen i nian
Någon som betyder mycket

alla borde ha en vän som stina:)
Några du tycker om


hjärta
Någon du vill träffa

orka va snygg:)
Någon du tycker är söt

gullllllllan
Någon du tycker är snäll

ibland är du för snäll till och med:)
Något du vill ha

ge mig:)
Något som får dig att gråta

har du inte sett, seeeeeeeee!
Något som är viktigt för dig

världens bästa klass:)
Dig själv nyligen

igår tror jag.
Dig själv skrattande

fannies pool party:)
Dig själv

hej.
Dig själv för längesen

februari 08
Den du fick sms av senast

<-- emmali
Den du alltid har roligt med

ett gott skratt för länger livet, vi är nog odödliga c.ö=D
Den sista bilden på mina mottagna filer

julius ville att jag skulle göra bilden svartvit=)

Kommentarer
Postat av: julla

bästis <3

2008-11-04 @ 22:39:47
Postat av: julial

jättefin blogg!:)

2008-11-05 @ 20:50:46
URL: http://jlundholm.blogg.se/
Postat av: carro

åh jag känner mig hedrad=D hehe skämma ut oss och ha sjukt roligt är som våran grej;););) ingen klår vår humor!

2008-11-05 @ 22:30:59
URL: http://carolineolund.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback