helg + måndag

dåligt uppdatering, jag vet.

fredag: carro följde mig till piteå, vi såg film och myste hela kvällen.

lördag: jag klippte carro, carro färgade mitt håroch klippte min lugg. jag och carro lagade middag och åt tillsammans och sen på kvällen kom emma petter daniel och johan och var med oss.

söndag: carro for hem, jag for på stan en snabbis med mamma och sen for jag med familjen till farmor och farfar för att fika osv. på kvällen klippte jag jonas, han var nöjd, så då är jag också nöjd. sen blev det lite andra avenyn med ellan innan hon for och jag gick och la mig.

måndag: praktik hela dagen, fick klippa min handledare och lära mig flera tips om både färgning och klippning, lärorik dag:) på lunchen gick jag och köpte ljudet av ditt hjärta 3 boken av stephanie meyer, så nu ska läsning bli min kvälls sysselsättning, känner mig som duktig=D

denna helg så hade det varit bildtorka, så detta frå duga=)


dålig bild, men ändå den bästa.


Kommentarer
Postat av: carro

bilden ida.....

2008-11-10 @ 20:25:13
URL: http://carolineolund.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback