O som i Onsdag och T som i Torsdag

chabbbbbba, ännu en icket underbar skoldag är över, hur var eran låt tjejer? fuck exponering, fuck anette eller något sådant? ja asså, jag håller med! fast vi byter ut till fuck praktisk markansföring!! jag hatar det, och jag är nog inte ensam nej. sitter just nu hos e.c, hon packar och tjollrar på medans jag chillar här, vi ska äta middag hos emma, kycklingcurry som emma kallar det, säkert mums! kvällen ska spenderas med emma, och ja kanske chebban osv också? vem vet, det får bli ett senare problem=) emma ska sova hos mig resten av veckan eftersom att ekan.r fick halsfluss och drog till piteå för att tillfriskna. imorgon är det torsdag, vilket innebär sovmorgon för mig och emma, eller som emma skulle ha sagt; idzon och emmzon. därefter är det core bas, och sist men verkligen inte minst, TWILIGHT med b.j, alltså bästjulia! nu har jag bloggat för både idag och imorgon, det är nog lika bra eftersom att min dator inte är särskilt hel... dags att hjälpa emmzon med maten. kiiiiiiiiisssses

dåligt med bilder, jag veeet, ska bättra mig, loovar=)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback