28-31 oktober =D


i väntan på flygbussen

påväg till stockholm

sötan!

förrätt

vitlöksbröd

påväg mot stan andra dagen

emlan och emma i väntan på spårvagnen 

<3

<3

skor på topshop

första dagens shopping

haha!

mössprovning

vem annars än vi=D

bikbok

det var typ alla mina bilder, ska lägga in nåra av emmas sen också:)

stockholm var underbart!
tisdagen var den dag vi anlände till stockholm, blev bara jag och emma c eftersom att emlan var sjuk.
dagen gick åt till shopping, godmiddag och därefter waynes. två tjejer med dåligt lokalsinne, kan lova er att vi var helt lost i vår egna huvudstad ;) natten spenderades hos vår gamla lärare annsofie, kul att träffa henne igen!
onsdag åkte vi till solna, mötte emlan och lämnade packingen hos hennes moster.
drog till stan och shoppade, blev inte särskilt långvarit eftersom att emlan inte mådde så bra och emma hade inga pengar kvar. så vi åkta tillbaka till solna, åt middag, pratade och myste innan vi slockande i sängen som var större än en dubbelsäng! torsdag fick vi sovmorgon, var inte i stan förrän 2, inte bra gjort alltså! men vi hann ändå med allt vi skulle, och efter denna dag var jag och emma c klar med våran shopping, men emlan hon hade en hel dag till på sig.
efter 7 anlände vi till solna igen, emmas moster lagade godmiddag, och hennes kusiner fixade en god efterrätt.
under kvällen gjorde vi inte särskilt mycket, packade ihop pratade och såntdär.
fredag blev det inte sovmorgon för 5 öre, jag och emma steg upp tidigt och tog tunnelbanan och därefter arlanda express för att komma till flygplatsen. checkade in och somnade därefter i en stol tills det var dags att gå ombord på planet.
flygplans frukosten var underbar vill jag lova, varma bröd, yoghurt och jucie! mumma! flygbussen hem var himla seg, vi höll på missa bussen till piteå, men med lite fart i benen så hann v i precis!
det var väl som allt=)
måste bara tillägga att emlans kusin esther var en riktig söting!


Kommentarer
Postat av: LIL-PLIES

2008-11-07 @ 19:08:39
URL: http://apberget.se
Postat av: e

haha skrattar ihjäl mig =) saknar dig gumman!

2008-11-09 @ 00:02:25
URL: http://emala.devote.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback