två plus

världens jobbigaste skoldag känns det som... äntligen över, danke! morgondagen lär inte bli särskilt underbar den heller, men det får bli ett senare problem, lägenheten var städad då jag kom hem idag, en positvit grej under denna eländiga dag, och en andra positiv grej är att det är core aktiv ikväll, favorit=) carro hade tänkt joina oss varje träningsdag, kul med nytt kött på träningen!!  nu ska jag börja byta om och sen bege mig mot staden, idag blir det endast jag och emma som går tillsammas, min kamrat har halsfluss(?) eller något liknande, stackars barn. näe asså färdig babblat för denna gång, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback