skyltsöndag i snöstormen

javisst var det mysigt! men blött!
hittade en underbart god hallon lakrits polkagris på mina carros bord, den ska jag smaska på ikväll tillsammans med ellan och wallander blodsband, mer perfekt kan det inte bli en kväll som denna. skor i förstor storlek och nyårsklänning hittade jag också, klänningen ska jag nog köpa imorgon på lunchen. tisdag är höjdpunkten på denna vecka, stina ballerina älskling är i skellefteå igen efter en hemskt jobbig skolvecka, så på tisdag 09.00 är hon miiiiiiiin!!!!
nu ska jag göra något vettigt, som att städa mitt rum kanske, inte det roligaste kanske, men lätt det välbehövligaste=)
puss

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback