O som i Onsdag

skoldagen och redovisningen är över, skönt! gick fort och bra, skönt det med.
för första gången den här veckan så har jag och min kamrat surmulen plockat undan i lägenheten, snyggt jobbat alltså!
middagen bestod av farmors kött och brunsås och potatis till det. efter 3 potioner var jag klar, som ni kanske förstår så tycker jag verkligen om den maträtten, åt typ för två personer, så min mage är överfull just nu.
ikväll ska elin träna free powerdance, jag gillar som inte det där med dans, så själv tänkte jag ta en promenad, men det finns nog ingen som har lust att följa med mig tyvärr...  så istället får jag väl göra idas egna träningspass, det är ju bättre än ingenting iaf! nu ska jag sluta pladdra, tack för idag, puss

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin blogg du har =)!

Gillar bakgrunden starkt!

2008-11-05 @ 19:57:57
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback