b i o m e d b ä s t a n ! ! !

inte så soft svenska lektion idag nej, referat, jag hatar det. men det är över, tack gud! stina gick efter halv lektionen, hon drar till stockholm idag och imorgon till spanien, kan nog inte vara med avis nej... men jag hoppas min stjärna får en underbar resa, nog för att jag kommer sakna henne en heldel! kocken ida har lagat mat åt emma, lax potatis och citronsås, det var uppskattat av emma vill jag lova! själv tyckte jag väl inte heller att det var helt fel. lax är bäst=) duktigt som jag är har jag till och med diskat undan allting. ska snart fixa till mig lite innan jag ska möta upp julia på hm, sen blir ica, alltså gooodis, och sen gottfolk äre bio, twilight, man kan nog inte vara med peppad än vad jag är=D kIsSeS

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback