vilken härlig dag, lalalalalalalalalalaaa

halv 10 vaknade vi i ellans husvagn, jag carro elin emelie och linnea. 10 i 10 gick vi ut i solen och åt frukost, for hem en sväng och sen tillbaka till elin. låg och solade ett tag innan vi drog iväg till öb med elins morfar och pappa som skulle köpa en moppe. påvägen hem hämtade vi upp linnea, for till elin och låg och chillade i solen. gick till preem köpte slush och såg lite match, gick hem och la oss i solen och såg oth, bara 18 avsnittet var av säsong 5 nu. sen tog elin på sig uppgiften av att raka mina och linneas ben med nå raklödder, så nu har vi mjuka och fina ben! har just cyklat hem, väntar nu på mat, lax =D bättre kan det nog inte bli. ikväll ska vi nog tälta i lekparken, nära mitt hem så vi kan ha internet så vi kan se filmer, haha.
 



hela året har jag väntat på juni juli och augusti och snart är dessa älskade månader här!!!
SOMMAR SOL VÄRME BAD SLUSH VÄNNER FESTIVALER - bättre kan det inte bli! =D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback