välkommen sommarn

solen skiner, det är hur varmt som helst och blåser inte det minsta. all snö är borta och det är endast 8 dagar till sommarlov, ah då låter det ju rätt bra med ordet sommar!! denna underbara känsla gör mig så himla glad, det känns inte ens jobbigt att det är lite mer än en skolvecka kvar, känslan om att det är sommar och att det snart är sommarlov övervinner allt annat!

gårdagen slutatade inte precis som jag tänkt mig, det blev inge eurovision, istället for vi till emil som hade fest, var väl inte så där speciellt roligt, kul att träffa killarna från 9an iallafall! annars var det väl inte så speciellt roliga människor där, blandad kompott kan man väl säga. vi for hem vid tolv, tacka gud för det, orkade inte stanna där. jag och emelie for hem till henne och såg one tree hill i hennes boda, sen somnade vi.

den här dagen har då som sagt varit underbar, har legat ute i solen hela dagen, lyssnar på musik och läst litegrann, får väl hoppas att jag har fått lite färg iallafall! mamma for kring 2, innan det så friade vi henne. nu sitter jag här och väntar på middagen, sen ska jag packa, och sen iväg på nåt möte för sommarjobbet, hinner jag med 10 bussen far jag till skelltown ikväll, annars får vi väl se hur det blir med skola imorrn. tänkte gå ut en sista sväng i solen nu!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback