stort plus på solen

ja, tack för en sån härlig dag! steg upp vid halv 12, klädde på mig, tog en banan och gick och mötte emelie. vi gick till heden och kollade då fanny och carro spelade, vad resultatet blev vet jag inte. efteråt gick vi hem till mig, spelade lite fotboll med olle och samuel, sen for vi iväg till suntan och solade, måste ju börja sola så att jag inte är alldeles vit då julia kommer hem på torsdag. efter solningen spelade jag fotboll med robin och kusinerna, rätt kul ändå. nu hade jag tänkt duscha och sen göra mig iordning och äta så att vi kan hitta på något ikväll, blir väl att se eurovision song contest och så skulle jag tro! vi kanske ska sova i min boda för första gången iår, himla mysigt!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback