stina måste vara världens sötaste människa

vaknade kl 04.00, kollade på min mobil, såg att jag hade fått ett sms, av stina, så himla söt hon är:) värsta fina smset, jag blev så himlade glad måste jag säga! somnade om igen och steg upp kl halv 8, gjorde mig klar och evert cyklade oss till skolan. engelska första lektionen, vi gjorde en tidning, sen lunch, sen blev det shell och mjukglass, muuuuuuums! frisörlektionen gick inte alls bra, dockan irriterade mig ordentligt, och jag blev på dåligt hurmör, som har börjat bli en vana i mitt liv.. var redan nog oglad när busschaffören tyckte att det var lika bra att köra förbi min hållplats så att jag fick gå och frysa hela vägen från stan! inte mina dagar dom här senaste.. ikväll kommer sarah till mig, får väl se vad vi ska hitta på:) pusssciao

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback