sjukdag

visst är det skönt att får vara sjuk och ligga hemma, jag tycker verkligen att jag var värd det!
vaknade halv 7, kände mig illamående.. snoozade till halv 8, kände mig fortfarande illamående, så då ringde jg mamma och bad henne sjukanmäla mig. somnade om och vaknade kring 11, fortsatte sova till tolv, såg lite oth, pluggade och sådära, vilade ett tag till, såg oth igen. vid halv 5 värmde jag upp mat, hade verkligen ingen matlust, åt litegrann, sen hamnde jag här. Ska plugga lite till, sen kommer nog emma hit, så då ska vi väll chilla åså, och sen får vi väl se vad som händer. jag orkar nog inte göra så mkt, ska lägga mig tidigt och hoppas på att få vara frisk imorrn.
  vad händer i helgen? =D det är min fråga!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback