lilla söndag

image62
bara för att stina är söt

idag har det varit precis som en söndag, stina trodde till och med att det var söndag idag. Det var nog för att vi har varit lediga hela dagen, eftersom att vi är klar med matte a kursen och för att det var bara dom med rest som skulle på svenskan. Jag vaknade halv 7 med datorn bredvid mig, kollade ut och fick en känsla av att det skulle vara dåligt väder, somnade om och vaknade klockan 10, det var mulet, så jag fortsatte sov tills klockan 12 då jag hörde att det plingade från msn, det var stina som skrev att hon var vaken. klädde på mig och så, sen cyklade jag iväg till henne, det blev rätt bra väder så vi satt på hennes baksida och sola och snacka åså, riktigt trevligt, har saknat sånna dagar med henne vill jag lova! efter nån timme gick vi iväg till ica morön och köpte slush, muuuums! vid halv 5 var stina så himla söt och följde mig typ 3 meter, sen fick jag cykla själv. efter att ha cyklat typ 10 min efter två söliga tjejer så märkte jag att det var eve och emma andersson, så vid korvivars fick jag cyklekompisar hela vägen hem =D väl hemma stekte jag korv och satte den i ett french hot dog bröd, gott var det med vill jag lova. la mig i sängen och såg lite oth, sen gjorde jag och evert klart en uppgift. kring 9 cyklade vi iväg till ica morön för andra gången idag, köpte frukt, ska nämligen äta fruktsallad på våran utflykt på skolan imorrn. jag har iallafall haft en trevlig dag, och den ska få ett tervligt avslut med oth också, godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback