humla går till attack

image24

godkväll, dagen började med att jag blev väckt kring halv 1, låg kvar i sängen till klockan 2. Åt en banan och gick upp till konstgräsplanen för att se elins lillebror spela final. Kom hem igen vid 3, packade lite och åt våfflor till middag. kvart i 6 kom emma och henns pappa och hämtade mig och skjutsade mig till längenheten där emma och evert satt och spelade in nå grejs till deras redovisning. Själv satte jag mig och såg oth, pluggade och sen åt litegrann. Där kring 10 i 11 la jag mig i sängen för att se det sista othavsnittet innan jag hade tänkt lägga mig och sova. då jag sett ungefär 30 min hör jag ett jävla skrik av eve :IDAAAAA!!!! hjäääääälp mig, skyyyynda, jag dööööör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag satt kvar i sängen som ett frågetecken, eve kom springande och skrek samtidigt att jag skulle hjälpa henne, jag förstod fortfarande inte vad som hade hänt. Hon pekade på sin mage och skrek samtidigt! det satt tydligen en humla på hennes mage, och hon hade tänkt att jag skulle tabort den. Jag började skrika lika mkt som eve, eve slog bort humlan som bränt henne på magen och sprang in på toan, själv slängde jag mig på eves säng och drog täcket över mig. På varsitt håll skrek vi, och det rann tårar av rädsla. Ingen av oss vågade kolla vars humlan hade försvunnit, så jag fick lov att ringa eves pojkvän jonte. han trodde nog inte sina öron då jag bad han komma hit för att döda en humla, men hur som helst så kom han hit, sökte efter den spålöst försvunna humlan! han hittade den tillslut i eves handväska, och då var den död. tack gud för det!!! och tack jonte för räddningen =D kan lova er att det var längesen jag var så rädd! usch humlor är inte mina favoritdjur! dags för sängen, sovgott alla=)

Kommentarer
Postat av: ssarah

hahaha!!! men jag förstår er ;)

2008-05-05 @ 23:06:07
URL: http://aake.blogg.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback