helgen

fredag började med skola, tävlingar och fys på idrotten, klippning av min lugg på lunchen och prov på nkn. Sen buss hem, mamma kom och hämtade mig på busstation. Åt sallad hemma, med familjen och Robins flickvän och hennes mamma, var väl rätt mysigt, sen nån jävligt god efterrätt! Elin kom och vi gjorde oss klara, sen kom emelie och carro också. Vi for och satte oss vid en grillstad och förfesta, linnea och carro kom också dit. Satt där ett bra tag, jävligt roligt vare faktiskt.  Vid 10 gick ner till skoterstugan, kanske inte mest drag precis, träffade nå gamla kompisar från högstadiet, kul att träffa dom må jag säga! vi for där i från rätt tidigt, träffade petter och erox, snacka med dom ett bra tag och så. blev inte en så lång kväll, gick hem till mig vid 12, chilla ett tag, sen for dom andra hem, såg lite oth sen somnade jag.


Lördag vaknade jag vid halv 1, gick ner och skulle sätta mig i solen, men det var så kallt så jag gick in till datorn igen, satt vid datorn ungefär hela dagen, pysslade på med ett häfte om sagofen, tänkte som ett minne av år 1 =D åt grillat med familjen, hur gott som helst, sen nån paj till efterrätt, muuuuums! gjorde mig klar och cyklade till stan med carro och emelie, köpte godis åså, sen cyklade vi hem igen. For till carro och såg film, och myste där hela kvällen, sen vid två gick jag hem. Somnade nästan direkt var så jävla trött!

Söndag vaknade för en timma sen, ska snart börja packa och så, gör mig klar för att fara till skell, med linnea? =D
tack för mig, puss och hej!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback