helgen är här och lyser frid på jorden

äntligen helg och äntligen hemma. hem ljuva hem säger jag bara, lagad mat och diskmaskin, jag älskar det! plus familjen och vännerna då också såklart! kort dag idag på skolan, prov, och sen 30 min nk, skönt. tacos till lunch, muuuuuums! mamma och pappa kom och hämtade mig och elin, skjutsade oss och min nya cykel till lägenheten. Så nu ska jag fortsätta att vara hurtig, cykla till skolan vare dag, och vars jag nu än ska. nu har jag just kommit hem, och ska lägga mig och se oth, himla spännande just nu! och om ett tag blir det väl middag och sen ska jag vara med tjejerna och bara ta det lugnt, inget festande innan skolavslutningen, det var så vi sa, så ska väl hålla det också! idag fick jag höra något skumt, pappa sa att en på hans jobbs dotter kände nån som gått frisör i östersund ett år eller nåt sånt, hur som helst så skulle den där tjejen få börja i våran klass till hösten, och det lät även som att det kanske till och med skulle vara två tjejer, men frågan är hur det sk gå till? vi är 24 i våran klass, och ingen har sagt åt oss nånting om att nån ska hoppas av.. skulle väl vara lite konstigt om vi inte skulle få reda på det, tycker då jag iaf! aja, jag hoppas att jag har hört fel, eller iaf att vi inte ska bli 26 st.  hur som helst ha en trevlig kväll, pussss


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback